Bloc eduacatiu amb recursos per aprendre jugant!!

Ens podeu seguir en...

Síguenos en Twitter Siguenos en Facebook Siguenos en Google+ Siguenos en Pinterest Siguenos en Blogger Siguenos en Google+

divendres, 19 d’abril del 2013

Vídeo per a resoldre conflictes

“Bridge”: és un vídeo que ens ha agradat molt per a tractar d’una manera fácil i visual la resolució de conflictes.



El vídeo el vam conèixer gràcies al fantàstic bloc de Mireia. Cliqueu sobre la imatge per fer-li una ullada…val la pena…


6 comentaris:

  1. Noies,
    amb aquest vídeo jo tinc una contradicció, no sé, no sé...
    Penso que la part final és preciosa però la primera part del vídeo mostra que davant d'un conflicte el recurs pot ser l'actitud venjativa que, a més, els animals petits la veuen recompensada en poder creuar el pont.
    Finalment ells dos cal col·laboren i amb els grans animals què ha passat?
    Aquests aspectes no es poden deixar escapar al comentar amb els infants els vídeo.
    Cal treballar el valor de la comprensió, la tolerància, l'espera... i no la venjança.
    Petonets comprensius
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carme!!!
      Totalment d'acord amb tú...el vídeo, dóna molt per treballar tots els valors que tú has nomenat i també explicar als nens el que NO s'ha de fer. Ens pot donar peu al debat en classe sobre el que faria cadascú i com ho resoldríem...
      Ens encanta que ens faces comentaris com aquestos...besets...

      Elimina
  2. Hola bona nit:
    Estava tafanejant aquella pàgina d'estadístiques de blogger, per curiositat, i he vist el teu enllaç. Com que no sabia qui era he volgut entrar, i quina ha estat la meva sorpresa de trobar-me amb aquesta recomenació vostra tan bonica. No puc deixar, en primer lloc agrair-vos-ho, i després dir-vos que simplement sóc una mestra d'infantil molt motivada amb el blog i on segueixo donant o ampliant tot allò que, se'm que queda dins i no vull que se m'escapi.
    Tinc poc temps, ja que el primer és la feina i la família, i quan em poso molts dies són quarts d'onze...fins a les tantes. Jo sé que sóc lenta en fer les coses, però com bé diu la gent que em coneix la meva gran virtut és la constància i voluntat, així doncs, el meu blog és el fruit de la meva tenacitat i...hores de son....

    T'asseguro que m'ha fet molta il·lusió, no et trobes cada dia amb entrades així.
    També dir-vos que no us coneixia, en canvi, si a les anteriors comentaristes com la Mònica Silvina o la Carme, però això ho soluciono ara mateix que em faré seguidora per sempre!! jijiji...

    Moltes gràcies i permete'm enviar-te un besito!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mireia...moltes gràcies pel teu comentari...estem molt contentes que t'hagi agradat l'entrada...
      Ens vorem en la xarxa...besets

      Elimina